måndag 27 december 2010


Äntligen över.


Tack godejävlagud att julen äntligen är över. All denna hysteri, all denna stress, all denna mat som ska tryckas i, alla tomtar och snögubbar och annat otyg som ska upp här och där, ÄNTLIGEN är det slut! Nu vänder vi blad och välkomnar våren. Men först ska det gamla årets sista afton genomlidas. Förra gången det begav sig spenderades den på en filt framför tv´n, tillsammans med sonen och hembakad pizza, en behaglig afton, skulle tro att det blir något liknande i år. Nu ska det för allt i världen inte tros att jag är en bitter storhelgshatande grinch, jag lutar bara lite åt Jehovas Vittne-inställningen att alla dagar borde vara lika trevliga. Det blir liksom en lite stabilare tillvaro på något sätt, om det inte blir så hysteriskt.


Jag har semester från bull-virkandet, ägnar mig åt rundkrokade vantar nu, kanske kommer det en bild lite senare, om de någonsin blir klara? En annan bild kommer däremot från Petra på Petrified in Pink, hon tar så fantastiska kort att jag var tvungen att sno ett...




3 kommentarer:

  1. Hei Anna:)

    Tusen takk for nydelig heklede kaker. Jeg har lagt ut noen bilder på bloggen min av de og linket til deg. Håper det er ok!

    Ønsker deg et godt nytt år.

    Klem fra Swet Chili

    SvaraRadera
  2. Du har en award att hämta i min blogg!
    Kram Nina

    SvaraRadera