onsdag 7 september 2011

Jaha?
Jag hade liksom planerat en storslagen utlottning när bloggen passerade tusen besökare, och så händer det när jag vänder ryggen till? Jag som är så väldigt bra på att uppdatera och hålla liv i bloggen menar jag... Det här hade jag inte räknat med, vad gör vi nu då??


Lägger in en bild på en munk kanske? Och en blå bakelse? Med ett wienerbröd kanske? Och så säger vi att den som skriver något schysst till nästa gång jag tittar (observera att det kan dröja ett tag...) är med i utlottningen av nåt kul? (Länka gärna till egen blogg) Låter det bra?


9 kommentarer:

  1. Superfina bakelser, och dom där conversen i inlägget innan är jag bara sååå kär i =)
    Ska länka till dig blogg i mitt inlägg, tänkte ju slå på stort och uppdatera lite jag med. Hoppas allt är bra med er!
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Åh så fina bakverk! Blir sugen på alla tre, skulle matcha dem vi har så fint :)

    SvaraRadera
  3. Hej Anna.....jag är kompis med Nina och vill såklart vara med i utlottningen.

    Jag älskar dessa fina bakverk och säger som Nina att conversen bara är för söta.

    Ha det bra.
    Tjingeling
    LOTTIS Bloggar

    SvaraRadera
  4. Åh jag bara älskar dina bakelser, beställde tidigare av dig till lillan och hon och hennes kompisar nästan springer för att komma först till dom. Dom är så väl gjorda och klarar verkligen att lekas med.

    Ha en bra dag.
    Kram Theres på tildasmamma.se

    SvaraRadera
  5. Ååå nu blev jag fika sugen! Så fina kakor du gör :-)
    /Linda

    SvaraRadera
  6. Jag hitta din fina blogg för att jag vill lära mig att virka !!
    Du gör så fina saker = ))
    Ha en bra dag.
    Kram Helene.

    SvaraRadera
  7. tack för din fina kommentar! Kram pernilla

    SvaraRadera
  8. Hallååååå? ;) Dags att uppdatera igen nu tycker jag =)
    kram

    SvaraRadera